Me in 2013

Sunday, January 20, 2013

Assalamualaikum..


Heyya. Im kinda 'busy' this lately. So, I can't update my blog often. Sebenarnya takde la sibuk yang amat, malas dan takde idea pun menyumbang gak.. So, I wanna talk about myself in 2013. Hahaha. Take note pelase yang dalam entry ni takde gambar aku untuk 2013 .. :PP

Aku masih tak sedar kedatangan PMR. Sekarang pun aku dok malas-malas lagi.. keja skolah tu, hmph memang asyik bertangguh laa. yea, seriously something in me have gone wrong. Where's my confidence and diligence? Dah menghilang agaknya. Open your eyes Wani... you are the PMR candidate. So, what have you done so far? Still procrastinate your homework, your revision...? Still use the word, alaaa PMR lambat lagi, rilek la watpe kalot kalot an.. ~ Lulz. Nice preparation dowh :D

Memang sampai sekarang aku macam tak caya aku dah tingkatan 3. Hahaha. Someone please, make me believe it... I must motivate myself... jangan main-main dah. You must get well prepared earlier. One more, don't study hard but study smart... This is for yourself too, even PMR is not that crucial :P Ohmygosh, tak penting nowh aku cakap. Hahaha. 

Buat setakat yang termampu. Apa-apa pun, aku nak ubah sikap bukan pasal PMR je, tapi sebab kehidupan. How can I continue living like this? Malas, bertangguh, takde semangat. Come on, you must change. Dah dah cepat siapkan keja. That's what my heart said... so guys, byebye ! 

p/s : Ni semua omongan untuk menyedapkan hati semata-mata. Keje nak layan anime and citer macam macam jadi camnih arh. Pape un, aku nak berubah ! Hehehe. Daaaa >,<


You Might Also Like

0 critic(s)